Povzbudivé slová

29.11.2011 09:00
 
  • Mám sa rada a prijímam sa taká aká som! Som v bezpečí a v mojom živote je všetko v poriadku, lebo som chránená Bohom. Prajeme krásny štart do nového týždňa :-))

 

  • Svojich rodičov vnímam s láskou ako malé deti. Už viem, že som si ich vybrala sama, lebo ma mali niečo naučiť, ale zároveň aj ja ich. Odpúšťam im za ublíženia a krivdy, tým oslobodzujem ich a seba!

 

  • Požehnaná je Ľudská Bytosť, ktorá pri pohľade do zrkadla poznáva tvár konštruktéra Vesmíru. Pretože poznáva, že je v poriadku milovať toho, koho tam vidí - Boha, ktorého nosí v sebe. / Kryon / Krásny podvečer :-))

 

  • Bránu do môjho srdca, s láskou, otváram odpusteniu! Krásny utorok :-)) prajeme.

 

  • Drahý Bože! odovzdávam Ti všetko, čo v mojom srdci, tele, mysli spôsobuje bolesť. Ďakujem, že túto bolesť premieňate na mier a povznášajúce myšlienky, nálady a energie, takže vidím túto situáciu očami milujúcich Anjelov. Ďakujem za pomoc veriť, že všetko je v božskom poriadku! Krásnu nedeľu všetkým! :-))

 

  • Drahý Archanjel Uriel, prosím, pomôž mi otvoriť myseľ a prijímať všetky poznatky a múdrosti, ktoré potrebujem na svojej ceste vpred. Naplň ma porozumením a odvahou. Ďakujem Ti!

 

  • Som plne prítomná v tom, čo sa teraz okolo mňa deje. Prijímam danú skutočnosť a užívam si ju. Verím v dobo a zmysluplnosť toho, čo sa odohráva. Počúvam vnútorné vedenie a postupne rozoznávam jeho vplyv. Krásny zvyšok dňa prajeme :-))

 

  • Archanjel Ariel nám zasiela odkaz na dnešný deň: Prestaňte sa báť a cúvať späť! Načasovanie je dokonalé a vy ste pripravené vzlietnuť! Tak odhoďte všetky zaťažia, leťme spolu za svetlom a konajme iba v prospech čistej Lásky.
    Krásny deň želáme :-)

 

  • Slobodne vyjadrujem kto som a čo si želám. Je to môj život a ja ho riadim svojim pozitívnym myslením! Pekný podvečer prajem :-))

 

  • Kým sa nenaučíme mať rad/a sám/samu seba, nemôžeme čakať od okolia,aby nás malo rado.Láska ,na ktorú čakáte je v prvom rade vo Vás.Až keď si ju vy sami uvedomíte a naučíte sa mať rád,až potom príde láska ,na ktorú čakáte a po ktorej Vaša dušička,srdiečko volá.Vaša láska k sebe samej ,je zrkadlom lásky , ktorej sa Vám dostáva zvonku.

 

  •  Naša myseľ je ako záhrada. Je len a len na nás, či tam porastie burina alebo kvety ... Krásny víkend a úspešne sedenie kvetiniek ;-))

 

  • Mám plné právo na slobodný život. Napĺňam ho presne tým, čo chcem dostávať späť! Milujem svoj život a teším sa, že si ho môžem užívať plnými dúškam.
 
  • Mám právo byť šťastná a veselá!!Zaslúžim si to! Tak si to želám a tak sa ihneď staň!