Marec 2012

01.04.2012 11:09
  • Kľúčom k pozitívnym zmenám je byť spokojný sám so sebou a prijímať sám seba takého, akým sme. Naučme sa ľúbiť a vážiť sami seba, potom si nás bude vážiť aj naše okolie
  • Pochváľte sa za všetko, čo ste už dokázali, ako ste stále viac a viac úspešní, ako sa každým dňom zlepšujete! Vedzte, že vaši anjeli vás vidia ako úžasne, dokonalé bytosti.
  • Všetko má svoju hodnotu a za všetko treba " zaplatiť ". Je jedno či to bude finančne, naturáliami, službami ... misky váh / dávania a prijímania / musia byť vyrovnané
  • Zbavujem sa strachu a dôverujem Božiemu vedeniu. Som naplnená láskou, radosťou a spokojnosťou. Môj život je presne taký, akým ho chcem mať!
  • Každý deň máš šancu byť lepším! Tak sa jej poriadne chyť a nepusť ju ;-)
  • Niekde v sebe máme ukrytý pocit " bezdôvodného " šťastia a radosti. Tak ako malé deti, tešia sa a radujú, len tak. Skúsme to v sebe nájsť aj my. Tancujme, smejme sa, spievajme si ... Doprajte si chvíľočku pre sebe. Čo vás teší? Urobte to, hneď! Uvidíte, že potom pôjde všetko akosi inak, tak ľahšie...
  • Láska je riešenie na všetko. Čistá láska, láska bez podmienok. Krásny dník a lásku do vašich srdiečok
  • Odovzdávam všetky moje strachy, bolesti a sklamania z nenaplnenej lásky. Žiadam Anjelov Lásky o očistenie môjho srdca, aby ma naučili milovať. Zaslúžim si byť milovaná a milovať.
  • Som plne prítomná v tom, čo sa teraz okolo mňa deje. Prijímam danú skutočnosť a užívam si ju. Verím v dobro a zmysluplnosť toho, čo sa odohráva. Počúvam vnútorné vedenie a postupne rozoznávam jeho vplyv.
  • Nezáleží na tom čo si o mne myslia druhí, záleží na tom čo si o sebe myslím ja. Preto sa ľúbim taká aká som a každým dňom sa snažím byť lepšou!
  • Všetko čo sme, čo máme je výsledkom myslenia. Myšlienkami si tvoríme svoju budúcnosť. Vytvorte si ju takú, akú ju chcete mať. Myslite v prítomnosti a všetko definujte pozitívne!
  • Anjeli nás nesúdia za to kto sme a ako sa správame. Milujú nás! Skúsme milovať sami seba a odpustiť si chyby. Veď každým dňom sa snažíme byť lepšími!
  • Milovaní Anjeli! Cítim, že moje priateľstvo s ... je u konca. Žiadam, aby som tento krok mohla prejsť v pokoji a s láskou v srdiečku. Žiadam vás,aby ste mi pomohli byť úprimnou k sebe a k mojej priateľovi/ke. Prosím pomôžte mi uvedomiť si, pravdu tak, aby moje kroky vychádzali z lásky namiesto zo strachu, pocitu viny. Prosím utešte môjho priateľa/priateľku, aby sme mohli obaja prijať túto zmenu pozitívne. Ďakujem!