Január 2012

01.02.2012 20:09
  • Skúste v každej situácií, v každom človeku nájsť to pekné, pozitívne . Možno vám to potrvá chvíľku možno dlhšie ale určite to tam je. Príjemné hľadanie ;-)) ♥
  • Nehovorím o sebe škaredo, ale s láskou. Chválim sa a prijímam sa taká, aká som. Lebo som božie dieťa a každým dňom sa snažím byť lepšou. Skúste to aj vy, a uvidíte, že okolie sa na vás bude pozerať inak. S láskou a pochopením ...
  • Tešme sa z toho čo práve máme, čo práve teraz je! Nesmúťme za tým čo bolo ...
  • Som hodná a zaslúžim si lásku v každom okamihu! ĎAKUJEM
  • Som vedená k správnym rozhodnutiam, pretože som vedená božskou múdrosťou. Božská inteligencia ma vedie k naplneniu mojich snov. Som v bezpečí.
  • Všetko, čo sme a čo máme, je výsledkom našich myšlienok!
  • Ciest ku Svetlu je toľko, koľko je ľudí. Smer ku Svetlu je však iba jeden...
  • Ak učiníte chybné rozhodnutie bez toho, aby ste chceli tým niekomu ublížiť, nie je to považované za zlé, nakoľko je to len súčasť procesu vašeho učenia.
  • Ak niekoho nenávidíte, nenávidíte v ňom niečo, čo je súčasťou vás. Skúste sa nad tým zamyslieť.. :-))
  • Nech vás v týchto dňoch čokoľvek trápi, umára, sužuje... odkaz z nebies znie, "Neriešte to!" Jednoducho nechajte veci plynúť, dýchaním upokojte svoje telo i myseľ a "neriešte". :-)) želáme teda pokoj vášmu srdiečku.... a neriešte :-))