Apríl 2012

01.05.2012 11:13
  • Všetko čo robím, robím so sebadôverou. Moja práca je úspešná, pozitívna a baví ma!
  • Moji anjeli sú moji najlepší priatelia v časoch súženia a vo všetkých ostatných okamihoch.
  • Každým dňom som bližšie k " zdravému životnému štýlu ". Láskyplne sa o seba starám a s láskou o sebe hovorím.
  • Anjeli sú s vami na každom kroku a pomáhajú vám vzlietnuť s úžasnou ladnosťou.
  • Pokiaľ sa sami o seba staráte skutočne dobre, majú z toho úžitok všetci. :-) Doprajte si odpočinok a " hýčkajte sa ". Urobte niečo čo vás teší, bez výčitiek!
  • Anjel Rastu – v nás prebúdza chuť a silu tvoriť, rozvíjať sa, postupovať ďalej. Učí nás brať život taký, aký je. Ukazuje nám, ako sa radovať zo svojho diela, učí nás prijímať neúspech s láskou a pokojom.
  • Za každú minútu hnevu strácame 60 sekúnd radosti ....
    Radujem sa spoločne a naša Matička Zem sa tiež rozžiari radosťou ;-))
  • Od tejto chvíle prijímam všetky požehnania, ktoré ku mne prúdia. Uvedomujem si, že som ich hodná! Zaslúžim si to!
  • Pomáhajme si vzájomne, kedykoľvek to situácia vyžaduje, a to tak, aby ten, komu je pomáhané, tým nikdy neutrpel ujmu a neboli mu tým obmedzované práva a slobody!
  • Nech sa deje čo sa deje, nepoddávajte sa toku negatívnych myšlienok! Anjeli vždy čakajú na vašu prosbu o pomoc, tak neváhajte a žiadajte!
  • Najlepší prostriedok, ako začať každý deň dobre, je hneď po zobudení myslieť na to, ako urobím seba a svoje okolie šťastným!
  • Anjeli hovoria, aby sme sa teraz zamerali na to dobré. Pripomínajú nám, že odvaha znamená ochotu rozlúčiť sa s tým, čo už poznáme.
  • Robte to, čo milujete. Milujte to, čo robíte... Nemáte inú cestu, pokiaľ chcete žiť život, ktorý vás teší a zároveň napĺňa!