November 2012

04.11.2012 19:50
  • Počúvaj a riaď sa tým čo ti hovorí srdce!
  • Požehnané ľudské bytosti, ktoré nájdu svoju božskosť a mier, ktorý potrebujú, akýmkoľvek spôsobom, ktorý im "sedí".
  • Keď je človek skutočne šťastný je zároveň aj bohatý...!
  • Hovorí sa, že každá chvíľa má svoju dobu trvania a netreba ju zbytočne predlžovať. Ak ste sa rozľútostili pri spomienke na tých, ktorí už tu nie sú, nezotrvávajte v tom dlho. Určite by s tým nesúhlasili ani oni.
  • Odkaz od Archanjela Michaela: „ Už dlho okolo seba šírite svetlo. Vždy ste cítili, že ste iní ako ostatní- možno ste niekedy mali pocit, že ste úplne sami? Môžete si byť istý, že nikdy ste sami neboli a nikdy nebudete. Som s vami a dodávam vám odvahu urobiť zásadné zmeny vo vašom živote tak, aby ste sa mohli viacej venovať svojmu božskému životnému poslaniu.
  • Mám veľké sny! Svoju predstavivosť ničím neobmedzujem a dávam priestor svojej vnútornej múdrosti a tvoriacim impulzom. Odkladám svoje strachy a pochyby a nahradzujem ich odvahou a láskou. Dávam svojej budúcnosti toľko lásky, koľko si zaslúži práve narodené dieťa.
  • Vnímam dary obsiahnuté a v každej situácií, s ktorou sa stretávam. Mám silu, vnútornú istotu a stabilitu. Boh pozná riešenie každého problému v mojom živote, preto odovzdávam túto situáciu s láskou a vierou v Boha a Jeho nekonečnej múdrosti. Ďakujem ti, Bože, že mi vo všetkom pomáhaš. Prijímam tvoju pomoc!
  • Lúčim sa s pocitom viny a oslobodzujem sa od sebavýčitiek a hanby. Vnímam sa tak, ako ma vidí Boh: ako nevinnú bytosť na všetkých úrovniach. Viem žiť zodpovedne a tak, aby ma láska a mier sprevádzali na úroveň, kde môžem pomáhať sebe , svojim najbližším a tomuto svetu.
  • Som v bezpečí a rovnako aj moja budúcnosť. Moji anjeli sa o mňa starajú aj v tomto momente. Je pre mňa jednoduché vnímať svoju intuíciu a rozumieť jej.
  • Dualita je večný problém človeka. V dualite posudzujete a zrovnávate. Vráťte sa do stredu svojho pravého JA . Tam nájdete pokoj a radosť.
  • Keď podávate niekomu ruku, spomeňte si, že sa dotýkate samotného Boha, lebo Boh žije v každom z nás.
  • Poslal som anjela, aby ťa večer chránil, ale on sa vrátil. Spýtal som sa: "Prečo?" Anjel odpovedal: "Anjeli nemusia chrániť anjelov."
  • Nedovoľ negatívnym ľuďom, aby si prenajali priestor v tvojej hlave. Dvihni nájom a vykopni ich. :-))
  • Pokiaľ ste krok napred pred svetom, ste génius. Ale ak ste dva kroky napred, potom ste považovaný za šialenca ...
  • Nech Svetlo naplní Vašu myseľ. Dovoľte Láske vstúpiť do Vášho srdca....
  • Ľudia, ktorí sa nemajú radi, chorí a zomierajú, pretože si nevedia odpustiť ...  - Choroby môžu spôsobiť rôzne fyzické substancie iba v prípade, že ľudským telom nemôžu voľne prejsť a v ňom zachytené negatívnymi postojmi, ktoré sa zakladajú na strachu - hnev, zúrivosť, hanba, vina, starosti, nenávisť, závisť, pomsta a žiarlivosť... Všetky tieto strachy odovzdaj Svetlu a Láske Stvoriteľa, už ich nepotrebuješ vo svojom živote.
  • "Ste tu, aby ste pomohli naplniť božský zmysel vesmíru. Tak dôležití ste! "  Eckhart Tolle
  • " Duša moc uzdravovať telo, ale telo naopak dokáže primitívnymi obrannými mechanizmami dušu odsunúť na vedľajšiu koľaj. "
  • Boh je láska - a všetky duše jeho čiastočkami.
  • V hĺbke ľudskej duše sa skrýva najväčšie tajomstvo vesmíru